-10% pri prvem nakupu

Pridruži se Gomez Clubu in dobi -10% na novo kolekcijo in -5% za znižane modele že pri prvem nakupu. Članstvo v elitnem nakupovalnem klubu Gomez Club ima tudi druge ugodnosti.

Brezplačna dostava

Nakupovanje v spletni trgovini Gomez je preprosto in varno. Naročila v vrednosti nad 69,99 EUR, pošljemo v roku 24 ur z zaupanja vrednim kurirskim podjetjem povsem BREZPLAČNO.

Plačilo po povzetju

Za naročilo, oddano v naši trgovini, lahko plačaš takrat, ko paket prevzameš pri kurirju: v primeru GLS z gotovino.

SLUŽBA ZA STORITVE STRANKAM

FAQ

Po poslanem paketu boš po elektronski pošti prejel povezavo za sledenje. Stanje paketa lahko preveriš tudi na: GLS, ali po želji pokličeš na telefonsko številko: 46 814 82 20. Če želiš, da te kurir pred prevzemom pošiljke kontaktira, prosimo, da to zapišeš v opombe v naročilu, vendar kurirji temu niso zaobvezani. Najbolje, da na dan dostave kontaktiraš GLS.

Do 23:59 na dan, ko je Gomez paket odposlal, lahko stranka paket ponovno preusmeri s klikom na sledilno povezavo in izbiro storitve Flex-Delivery Service.

V idealnem primeru je paket poslan osebno tebi. Podpis na ročnem skenerju GLS kurirja velja kot potrditev dostave. V tvojem imenu lahko paket prevzame tudi drug družinski član ali član gospodinjstvo.

V primeru, da paketa ne moreš osebno prejeti, se lahko strinjaš, da ga GLS dostavi zaupnemu sosedu. Če niti ti ali sosed paketa ne moreta prevzeti (in nobena druga dodatna storitev, npr. možnost „prevzem ob dostavi“, ni bila kupljena), ga bo GLS pustil v najbližji ParcelShop točki in na prevzem počakal 9 dni. Informacije o najbližjem ParcelShop naslovu najdeš na obvestilu o dostavi.

Druga dostava se izvede, če paketa ni mogoče pustiti v soseščini ali če se ParcelShop točka ne nahaja bližnji okolici. Kurir bo sledil enakemu vzorcu kot pri prvem poskusu dostave. Če dostava še vedno ni mogoča, bo GLS paket dostavil nazaj v lokalni GLS oddelek. Po desetih delovnih dneh bo vrnjen pošiljatelju.


Vsak nakup je z naše strani potrjen z računom ali na zahtevo računom z DDV.


Čeprav se to zelo redko zgodi, vendar v primeru, da je bila pošiljka poškodovana, prosimo, da od kurirja takoj zahtevaš pisni protokol, da se ugotovi stanje pošiljke in okoliščine, v katerih je bila škoda storjena, ter nas o nastali situaciji takoj obvestiš.


Služba za storitve strankam:

 
E-MAIL NASLOV

TRGOVINA@GOMEZ.SI

DELOVNI ČAS
PONEDELJEK - PETEK
10:00 - 16:00

Gomez Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia Sp. k. Tomasza Drobnika 2, 60-693 Poznan, Poljska/Poland Številka Državnega sodnega registra (KRS) 0000631068 (Državni sodni register pravnih oseb)| Davčna identifikacijska številka VAT PL9721264099 | Številka poslovnega registra subjekta (REGON) 364534202 Dokumenti potrebni za ustanovitev podjetja se hranijo na občinskem sodišču Poznań - Nowe Miasto i Wilda u Poznanju, VIII. Oddelek za gospodarstvo – Državni sodni register (KRS)