• NE ODLAŠAJ! NAROČI DANES IN PREJMI POŠILJKO ŠE PRED BOŽIČNIMI PRAZNIKI

  •   -15% PRI PRVEM NAKUPU

Odstop od pogodbe

Obrazec za odstop od pogodbe

Obrazec za odstop od pogodbe

Na naši spletni strani izpolnite obrazec za odstop od pogodbe.

Če imaš vprašanja, se obrni na našo Službo za pomoč strankam:

E-MAIL NASLOV:
[email protected]

Odstop od pogodbe lahko oddaš prek spleta ali jo podaš sam.

Embalaža

Embalaža

Da bi poenostavili tvojo nalogo, smo embalažo prilagodili ponovnemu pošiljanju. Predmete daj v škatlo, priloži obrazec za odstop/vračilo ali lastno izjavo o odstopu od pogodbe in, če lahko, kopijo računa. Zapri paket.

Poskrbi, da bodo z nje odstranjene vse etikete. Če bo na embalaži ostala kakšna etika, to lahko privede do daljše obravnave vračila ali izgube pošiljke.

Vračilo plačila

Vračilo plačila

Po prejetju izpolnjenega  obrazca za odstop od pogodbe/vračilo, bomo za vračilo uporabili enak način plačila kot ste uporabili pri naročilu ali vračilo nakazali na bančni račun, če se s tem strinjaš. Postopek lahko traja do 14 dni, vendar se lahko podaljša, dokler predmetov ne prejmemo ali dokler ne predložiš dokazila o povratnem pošiljanju.

Na podlagi 16(e) člena Direktive Evropskega parlamenta in Sveta 2011/83/EU z dne 25.10.2011, in V skladu z vsebino 38. člena, 1. odstavka, 5. točke Zakona o pravicah potrošnikov z dne 30. maja 2014, z kasnejšimi spremembami, pravica potrošnika do odstopa od pogodbe iz higienskih razlogov ne velja za blago, kupljeno v spletni trgovini Gomez v kategoriji perila, vključno z: (modrci, bodiji, nočne srajce, spodnjice, nogavice, pižame, najlonke in kopalni plašči), v kategoriji oblačil, vključno s kopalkami, v kategoriji šport, vključno s športnim perilom.

 

PODROBEN OPIS POSTOPKA VRAČILA BLAGA IN DENARJA

  1. Kupljeno blago je mogoče vrniti najkasneje v 30 koledarskih dneh od datuma prejema pošiljke. Blago, ki ga želite vrniti, ne sme imeti nobenih znakov uporabe, biti mora nedotaknjeno in imeti vse originalne etikete.
  2. Blago lahko vrnete na dva načina:
  1. Prosimo, izpolnite obrazec, kjer je jasno označen izdelek, ki ga želite vrniti in razlog vračila. Za vračilo sredstev vnesite tudi številko bančnega računa v mednarodnem standardnem IBAN zapisu. Navedete lahko tudi drugo številko računa (s katerega nakup ni bil opravljen), skupaj z imenom lastnika računa.
  2. Obrazec za vračilo priložite paketu z vrnjenim blagom. Za pošiljanje je mogoče uporabiti prilagojeno škatlo Gomez, v kateri je bilo naročilo dostavljeno. Odstranite zaščito z lepilnega traku znotraj škatle, kar vam bo omogočilo, da boste lahko škatlo ponovno zavarovali.
  1. Vračilo je potrebno poslati s priporočeno pošto ali kurirjem na lastne stroške. Prosimo, bodite pozorni na prejem potrdila o oddaji pošiljke s številko, ki vam omogoča sledenje paketa. S pomočjo tega boste imeli jamstvo, da je bilo blago dostavljeno na zbirno mesto.
  2. Prosimo upoštevajte, da v primeru vračila po pošti ne sprejemamo pošiljk, ki so poslane na stroške naslovnika ali plačilo po povzetju, saj ne krijemo stroškov pošiljanja. Paketi, poslani na ta način, bodo vrnjeni pošiljatelju. Hkrati se bo 14 dnevno obdobje, v katerem je mogoče opraviti vračilo, nadaljevalo, kar lahko povzroči, da se bo termin presegel.
  3. Ko bo paket prispel na navedeni naslov, bo blago na naše stroške preusmerjeno na sedež podjetja Gomez. Ta postopek poteka dvakrat na teden, kar lahko podaljša čas prejema in obdelave vračila in s tem - vračila sredstev. Vendar vas prosimo za razumevanje, saj je tako načrtovan logistični postopek zasnovan zaradi tega, da se zmanjšajo vaši stroški in se olajša pošiljanje.
  4. Po prevzemu bo vrnjeno blaga preverjeno. Informacije o prejemu vračila boste prejeli na elektronski naslov, s katerega je bilo oddano naročilo. Vračilo bo izvedeno po pozitivnem preverjanju stanja vrnjenega blaga v največ 14 dneh od datuma prejema vračila na sedežu podjetja Gomez (ne od trenutka, ko boste poslali paket za vračilo).


Brezplačno vračilo preko DPD Pickup:

  1. Vse "Gomez" pošiljke so zapakirane v kartonske škatle, ki jih je mogoče ponovno zapakirati za vračilo ali reklamacijo.
  2. Prosim, da zapakirane izdelke vstavite v pošiljko za vračilo.
  3. Nato izpolnite obrazec in navedite podatke za vračilo.
  4. V naslednjem koraku, ko boste preusmerjeni na spletno stran DPD, vnesite podatke, potrebne za obdelavo vračila.
  5. Nato izberite točko PUDO - pri vračilu na prevzemni točki DPD, natisnite in nalepite etiketo za vračilo, ki velja do 15 dni. Če izberete, da bo kurir prišel po pošiljko, bo imel s seboj etiketo, ki jo bo nalepil na embalažo.
  6. Nato potrdite osebne podatke, navedene v prejšnjih korakih.
  7. Po pošiljanju pošiljke, prosimo, da obdržite potrdilo o pošiljanju.
  8. O razmatranju vračila vas bomo obvestili preko e-pošte.

OSTALA POGLAVJA STORITEV STRANKE: