Spletna trgovina na naslovu www.gomez.si, katero upravlja Gomez
GOMEZ delniška družba sedežem v Poznanju (60-693), na ulici Tomasza Drobnika 2, vpisana v državni sodni register podjetij pod številko KRS 0000934369 (dokumenti, potrebni za ustanovitev podjetja, se hranijo na Občinskem sodišču v Poznanju - Nowe Miasto in Wilda v Poznanju, VIII. Oddelek za gospodarstvo – Državnega sodnega registra| Identifikacijska davčna številka VAT PL9721248769 | Številka poslovnega registra REGON 302694351, osnovni kapital 100.000 PLN, vplačan v celoti,
e-pošta: [email protected], ki je lastnik spletne trgovine gomez.si
Splošni pogoji in njihovo sprejemanje
Splošni pogoji urejajo splošne prodajne pogoje stranke s strani Gomez preko spletne trgovine gomez.si, blaga, ki se nahaja v ponudbi spletne trgovine gomez.si, in druge dodatne storitve, ki jih v elektronski obliki preko spletne strani gomez.si zagotavlja Gomez.
Sprejemanje Splošnih pogojev je prostovoljno, vendar brez njihovega sprejema oddaja naročila na gomez.si ali uporaba drugih dodatnih storitev, ki jih zagotavlja Gomez v elektronski obliki preko spletne strani gomez.si (zlasti ustvarjanje in uporaba Uporabniškega računa) ni mogoča. Splošni pogoji se sprejemajo pri oddaji naročila preko spletne trgovine gomez.si in/ali pred uporabo drugih dodatnih storitev, ki so na voljo na gomez.si (npr. pri ustvarjanju Uporabniškega računa).
Opredelitve
Splošni pogoji – ti Splošni pogoji spletne trgovine gomez.si; stranka – oseba, ki oddaja naročilo v spletni trgovini gomez.si (tj. sklene pogodbo o prodaji na daljavo preko spletne strani gomez.si) in/ali uporablja Uporabniški račun.
Stran – Stranka ali Gomez (skupaj se imenujeta Strani).
Informacije o spletni trgovini gomez.si
V ponudbi gomez.si se nahajajo izdelki premium blagovnih znamk, predvsem oblačila, obutev in dodatki (ženski, moški in otroški). Trudimo se, da so prodajani izdelki podrobno opisani. Na strani izdelka se poleg njegovega imena, slike, cene, informacije o velikosti, blagovni znamki, sestavi surovine in drugih koristnih informacij, običajno najde tudi podatek o dejanski velikosti izdelka.
Cene v spletni trgovini gomez.si so navedene v bruto znesku (vključno z vsemi davki in dajatvami). Ceni izdelka je potrebno prišteti stroške pošiljanja v višini, določeni v načinu dostave, izbrane s strani stranke. Način in stroške dostave je mogoče preveriti tukaj.
Gomez skrbi za pravice potrošnikov in se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti, da bodo določbe pogodbe, sklenjene preko gomez.si s strankami, bodočimi potrošniki, v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Namen določb Splošnih pogojev ni izključevati ali omejevati pravice potrošnikov, kakršne imajo v skladu s splošno zakonodajo, zato se vsa morebitna nesoglasja razlagajo v korist potrošnika. V primeru, da določbe Splošnih pogojev niso v skladu z omenjenimi predpisi, veljajo ti predpisi.
Uporaba spletne strani www.gomez.si in storitev, ki se zagotavljajo preko te strani (vključno z oddajo naročila v spletni trgovini gomez.si), zahtevajo, da končna naprava in informacijski sistem, ki ga uporablja stranka, izpolnjuje tehnične zahteve, določene v določbi „Tehnični pogoji” Splošnih pogojev.
Oddaja naročila na gomez.si
Pogodba o prodaji izdelka preko spletne trgovine gomez.si (prodaja na daljavo) med Gomezom in stranko se izvede na podlagi naročila, ki ga stranka odda preko spletne trgovine gomez.si.
Za oddajo naročila ni potrebno imeti Uporabniškega računa.
Stranka pri oddaji naročila izbere izdelke, določi velikost in barvo (če je na izbiro) ter količino (v kosih) naročenega izdelka. Oddaja naročila se zaključi, ko stranka klikne gumb: „Oddaja naročila z obveznim plačilom“ ali gumb s podobno vsebino.
Podrobna navodisla za oddajo naročila so na voljo tukaj.
Maksimalni rok za realizacijo naročila je 30 dni od dneva, ko stranka odda naročilo. Gomez se trudi strankam zagotoviti naročene izdelke v najkrajšem možnem času. Po navadi realizacija naročila izgleda tako (vendar to ni zagotovljeno):
Če Gomez zamuja z izvedbo naročila (tj. če naročilo ni dostavljeno v 30 dneh od oddaje naročila), lahko stranka določi dodaten termin dostave pošiljke, če pa ta ni spoštovan, lahko odstopi od pogodbe.
Lastništvo nad naročenim izdelkom preide na stranko šele, ko stranka plača Gomezu ceno izdelka.
Uporabniški račun
Uporabniški račun, registriran na gomez.si, je dodatna storitev, zagotovljena s strani Gomez za nedoločen čas. Ustvarjanje in uporaba Uporabniškega računa je brezplačna. Uporablja se lahko kadar koli.
Uporabniški račun pospeši postopek oddaje naročila na gomez.si in stranki omogoča uporabo dodatnih storitev spletne trgovine, kot so:
Za ustvarjenje Uporabniškega računa/prijavo v Uporabniški račun je potrebno upoštevati navodila tukaj.
Načini plačila
Razpoložljivi načini plačila in podrobne informacije o vsakem načinu plačila so navedeni tukaj.
Ob oddaji naročila so na voljo tudi informacije o možnih plačilnih sredstvih (skupaj s podatki o stroških uporabe posameznega plačilnega sredstva, če obstajajo dodatni stroški).
Način plačila se izbira med oddajo naročila.
V primeru, da je izbrano plačilo, kjer se uporablja elektronske plačilne platforme zunanjega elektronskega plačevanja (plačilo vnaprej), je treba po kliku na gumb za začetek plačilnega postopka (na voljo takoj po naročilu) upoštevati navodila operaterja elektronskega plačila.
V primeru, da je izbrano plačilo pri prevzemu (po povzetju), se plačilo opravi prevozniku ob prevzemu pošiljke.
Dostava
Razpoložljivi načini dostave naročenih izdelkov, njihova cena in predviden čas ter možnost osebnega prevzema so navedeni tukaj.
Ob oddaji naročila so dostopne informacije o razpoložljivih načinih dostave (skupaj z informacijo o stroških vsakega načina). Način dostave se izbere med oddajo naročila.
Odstop od pogodbe (naročila)
Stranka, ki je potrošnik, lahko odstopi od pogodbe o prodaji izdelka, ki je bila sklenjena preko spletne trgovine gomez.si (prodaja na daljavo), brez kakršnega koli razloga. Izjava o odstopu od pogodbe se lahko pošlje na naslov Gomez (tradicionalni/elektronski), naveden v določbi „Kontaktni podatki“ Splošnih pogojev.
Stranka mora za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe svojo odločitev sporočiti Gomez z izjavo (na primer pisno po pošti ali e-pošti). Stranka lahko uporabi obrazec za odstop od pogodbe, vendar to ni obvezno. Obrazec »Zahteva za odstop od pogodbe« je mogoče prenesti tukaj.
Rok za odstop od pogodbe se izteče 30 dni od dneva, ko je stranka dobila v posest izdelek ali ko je tretja oseba, razen prevoznika, navedena s strani stranke, prevzela izdelek v posest. Za izpolnitev roka za odstop od pogodbe mora stranka poslati zahtevo pred iztekom roka, določenega za odstop od pogodbe.
V primeru odstopa od pogodbe prejme stranka nemudoma povrnjena vsa plačila, vključno s stroški dostave (brez dodatnih stroškov, ki izhajajo iz načina dostave in ga je izbrala Stranka, razen najcenejšega načina dostave, ki ga ponuja Gomez), vsekakor pa najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je obvestila Gomez o uveljavljanju svoje pravice do odstopa od pogodbe. Gomez lahko zadrži vračilo, dokler blago ni vrnjeno ali dokler s strani stranke ni prejel dokazila, da so bili izdelki odpremljeni, odvisno kaj se prej zgodi. Plačilo bo povrnjeno z istim plačilnim sredstvom, kot ga je stranka uporabila med prvotno transakcijo, razen če stranka izrecno ne zahteva druge rešitve. Stranka v nobenem primeru ne bo nosila stroškov, povezanih s tem vračilom. Stranka je dolžna poslati blago nemudoma oziroma najpozneje v 30 dneh od datuma, ko je bil Gomez obveščen o odstopu od pogodbe. Rok je izpolnjen, če stranka blago pošlje pred iztekom 30-dnevnega roka za vračilo. Stranka nosi neposredne stroške vračila blaga. Stranka odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Kontaktni podatki Gomez za odstop od pogodbe so navedeni v določbi „Kontaktni podatki“ Splošnih pogojev.
Potrošnik ni upravičen do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo, če:
Reklamacije
Gomez je dolžan stranki dostaviti blago brez napak.
Gomez je odgovoren stranki, ki je potrošnik, v skladu z veljavnimi predpisi (stvarna garancija), če ima blago (prodani izdelek) stvarno ali pravno napako.
Stranka lahko za prijavo reklamacije uporabi reklamacijski obrazec, vendar to ni obvezno. Obrazec za prijavo reklamacije je mogoče prenesti tukaj.
Reklamacijo je mogoče poslati na naslov Gomez, naveden v določbi „Kontaktni podatki“ Splošnih pogojev.
Podroben postopek obravnavanja pritožb in strankinih zahtevkov – v skladu z veljavnimi predpisi – za napake na prodanih izdelkih, je opisan tukaj.
Zaščita podatkov (osebni podatki)
Informacije, povezane z obdelavo osebnih podatkov s strani Gomez, vsebuje Politika zasebnosti.
Piškotki
Za lažjo uporabo spletne strani gomez.si, Gomez uporablja tehnologijo poznano kot "piškotki" (cookies). Uporabnik lahko njihovo sprejemanje kadar koli izključi v svojem brskalniku. Vendar pa lahko to oteži ali onemogoči uporabo spletne strani gomez.si. Politika o piškotkih je dostopna tukaj.
Zapisi uporabe strežnika, logi
Zbrani logi o uporabi strežnikov so shranjeni za nedoločen čas in se uporabljajo za ustvarjanje statističnih podatkov, ki pomagajo pri upravljanju spletnega mesta gomez.si.
Logi so sestavljeni in nimajo lastnosti, da bi prepoznali ljudi, ki obiščejo gomez.si Logi se ne razkrivajo osebam, ki niso povezane z upravljanjem spletnega mesta gomez.si.
Seznam informacij, shranjenih v strežniških logih spletnega mesta gomez.si, so na voljo tukaj.
Anketa o zadovoljstvu strank
Stranka ima možnost prostovoljno in brezplačno podati mnenje o nakupih v spletni trgovini gomez.si. Predmet mnenja je lahko tudi fotografija izdelka kupljenega v spletni trgovini
Gomez po opravljenem nakupu pošlje Stranki elektronsko sporočilo s prošnjo za izdajo mnenja in povezavo do spletnega obrazca za oddajo mnenja. Spletni obrazec omogoča odgovoriti na vprašanja o nakupu, daje možnost ocenjevanja, dodajanja svojega opisa ali mnenja in fotografije kupljenega izdelka. Če se po prejemu prvega povabila ocena ne odda, Gomez ponovno pošlje povabilo.
Mnenje lahko poda le Stranka, ki je opravila nakup v spletni trgovini gomez.si.
Mnenja, ki jih poda Stranka Gomez objavi na spletni strani spletne trgovine in na spletni strani neodvisnega partnerja, specializiranega za zbiranje mnenj (www.trustmate.io).
Izdaje mnenja Stranka ne sme uporabiti za nezakonite dejavnosti, zlasti za dejavnosti, ki pomenijo dejanje nelojalne konkurence proti Gomezu, ali dejanja, ki kršijo osebnostne pravice, pravice intelektualne lastnine in druge pravice Gomeza ali tretjih oseb.
Mnenje se lahko izda samo za izdelke, ki so dejansko kupljeni v spletni trgovini. Avtor mnenja ne sme biti Gomez ali njegovi zaposleni ali sodelavci, ne glede na pravno podlago sodelovanja.
Izdano mnenje lahko avtor kadarkoli odstrani.
Tehnični pogoji
Tehnični pogoji, ki jih mora izpolnjevati stranka za uporabo spletne strani www.gomez.si in zagotavljanje njenih storitev (vključno z oddajo naročilo v spletni trgovini gomez.si), so:
Gomez obvešča, da je uporaba storitev v elektronski obliki povezana s tveganjem. Možne nevarnosti so navedene tukaj. Gomez ustrezno ukrepa, da zmanjša tveganja.
Reklamacije povezane s storitvami, ki se elektronsko izvajajo na gomez.si
Reklamacije povezane z delovanjem spletne trgovine gomez.si in drugimi storitvami, ki se izvajajo v elektronski obliki prek spletne strani gomez.si, se lahko prijavi Gomez po pošti ali e-pošti na naslov Službe za uporabnike, ki je navedena v določbi „Kontaktni podatki” Splošnih pogojev, v 14 dneh od datuma, ko se je nepravilnost pojavila.
Reklamacije obravnava Gomez v 8 dneh od vložitve.
Ta reklamacijski postopek ne izključuje pravic Stranke, ki jih ima na podlagi splošno veljavnih predpisov, vključno s tožbo v civilnem postopku.
Nezakonita vsebina
Vse pravice na spletni strani gomez.si, še posebej avtorske pravice vsebine te spletni strani, vključno z grafičnim oblikovanjem, slikami, filmi, grafiko, zaščitnimi znaki, Gomez logotipom ter drugimi vsebinami in elementi, pripadajo Gomez.
Skladno s tem je prepovedano kopiranje, spreminjanje ali ostala uporaba spletne strani gomez.si ali njenih delov brez privolitve Gomeza.
Sprememba Splošnih pogojev
Gomez lahko spremeni Splošne pogoje spletne trgovine gomez.si v primeru:
V primeru sprememb Splošnih pogojev bo Gomez na spletni strani gomez.si objavil nove Splošne pogoje in stranko dodatno obvestil o spremembi Splošnih pogojev.
Stranka ima pravico odstopa od pogodbe sklenjene z Gomez v 14 dneh od dne, ko je bila stranka obveščena o spremembi Splošnih pogojev.
Spremenjeni Splošni pogoji bodo stranko obvezovali, v kolikor v 14 dneh od prejema informacij o njihovi spremembi, Gomez (po pošti ali e-pošti) ne predloži izjave, da ne sprejema nove vsebine Splošnih pogojev. Če stranka nove vsebine Splošnih pogojev ne sprejme, je to enako odpovedi pogodbe, ki stranko povezuje z Gomez in katere Splošni pogoji so se spremenili ter jih stranka ni sprejela.
Nove spremembe Splošnih pogojev ne morejo kršiti pravic in ugodnosti, ki jih je stranka že pridobila (zlasti spremembe Splošnih pogojev ne vplivajo na pogodbo o prodaji blaga, ki sta jo stranka in Gomez sklenila pred spremembo Splošnih pogojev).
Končne določbe za potrošnika
Če je stranka potrošnik, v primerih, ki niso urejeni s temi Splošnimi pogoji ali pogodbo, veljajo veljavni predpisi glede na običajno prebivališče stranke. Če ti predpisi nalagajo višjo raven varstva potrošnikov, kot je navedeno v teh Splošnih pogojih, bodo določbe, ki izhajajo iz teh predpisov, zavezujoče za obe Strani.
Končne določbe povezane s strankami, ki niso potrošniki
Če stranka ni potrošnik, se v primerih, ki jih ti Splošni pogoji ali pogodba ne ureja, uporabljajo veljavni predpisi poljske zakonodaje, pristojna sodišča za reševanje sporov med Stranmi pa so poljska sodišča (zlasti redna sodišča v Poznanju – za okrožje Stare Miasto).
V trenutku, ko Gomez preda prevozniku izdelke, ki so predmet naročila, na stranko (ki ni potrošnik) preidejo vse ugodnosti in težave, povezane z izdelkom in tveganjem za nenamerno izgubo ali poškodovanje izdelka. Gomez ne odgovarja za zamudo pri dostavi pošiljke s strani prevoznika ali za izgubo, zmanjšanje vrednosti ali poškodovanje izdelka, ki je posledica dostave pošiljke stranki.
V primeru poslovnih strank Gomez izključuje odgovornost za napake na prodanih izdelkih, odškodninsko odgovornost, povezano z izdelkom ali kakršno koli drugo odgovornost, ki izhaja v najširšem pravnem obsegu (razen odgovornosti, ki izhaja iz predpisov, ki veljajo absolutno med podjetniki). Gomez je stranki (razen potrošnika) odgovoren izključno za zavestno povzročeno škodo.
V primeru stranke (ki ni potrošnik) lahko Gomez kadarkoli spremeni Splošne pogoje (v skladu z določbami poljskega Zakona o obveznostih povezanih z uporabo in spremembo pogodbenih obrazcev).
Kontaktni podatki Gomez
Sedež:
GOMEZ S.A.
Tomasza Drobnika 2
60-693 Poznan Poljska/Poland
Kontakt podatki Gomez:
GOMEZ S.A.
SLUŽBA ZA UPORABNIKE
Diamentowa 9
62-002 Suchy Las
Poljska/Poland e-mail:
Kontaktni podatki Gomez za odstop od pogodbe sklenjene na daljavo:
Vračilo na lastne stroške
GOMEZ S.A.
Ul. Św. Mikołaja 1
62-080 Swadzim, Poljska
Kontaktni podatki Gomez za prijavo reklamacije:
Vračilo na lastne stroške
GOMEZ S.A.
Ul. Św. Mikołaja 1
62-080 Swadzim, Poljska
Kontaktni podatki Gomez povezani z Gomez Club:
GOMEZ S.A.
GOMEZ CLUB
Diamentowa 9
62-002 Suchy Las
Poljska/Poland
e-mail: [email protected]
Nauči se, kako oddati naročilo v naši spletni trgovini:
Informacije o obdelavi osebnih podatkov s strani Gomeza so na voljo v Politiki zasebnosti.
Preberi več o postopku obravnave reklamacije v Gomez
Postopek obravnave reklamacije s strani GOMEZ
Informacije o obdelavi osebnih podatkov s strani Gomeza so na voljo v Politiki zasebnosti.
Če želiš na izdelek, kupljen na gomez.plm vložiti reklamacijo, lahko uporabiš Obrazec za reklamacijo, vendar to ni obvezno.
Če želite vložiti reklamacijo, se obrnite na Službo za storitve strankam: [email protected]
Prenesi - Obrazec za reklamacijo
Blago je potrebno poslati na naslov:
GOMEZ S.A.
Ul. Św. Mikołaja 1
62-080 Swadzim, Poljska
Pošiljanje je potrebno plačati. Pošiljka, poslana po povzetju, ne bo prevzeta, vračilo pa ne bo realizirano. Prosimo, da paketa ne dostavljate osebno - najboljše, da ga pošljete priporočeno, ki omogoča sledenje. Z navedena naslova bo paket dostavljen Gomez. V primeru nejasnosti, prosimo kontaktirajte Službo za pomoč strankam.
O podrobne informacije glede reklamacij, prosimo preberi tukaj in v Splošni pogoji & Pravilniki.
Informacije o obdelavi osebnih podatkov s strani Gomeza so na voljo v Politiki zasebnosti.
Če želiš vrniti izdelek, kupljen v naši spletni trgovini (tj. odstopiti od spletnega nakupa), lahko uporabiš ta obrazec ni obvezno.
Obrazec za vračilo (odstop od spletnega nakupa)
Če imate vprašanja glede postopka vračila, se obrnite na Službo za storitve strankam Gomez: [email protected]
Za podrobne informacije o tem, kako odstopiti od spletnega nakupa, prosimo preberi tukaj in v naših Splošnih pogojih & Pravilnikih.
Informacije o obdelavi osebnih podatkov s strani Gomeza so na voljo v Politiki zasebnosti.
Za zagotavljanje varnosti, da tvoji osebnih podatki ostanejo zasebni in varni, smo razvili Politiko zasebnosti, kjer je opisano kako Gomez obdeluje tvoje osebne podatke.
Administrator tvojih osebnih podatkov je:
GOMEZ delniška družba
ulica Tomasza Drobnika 2, v Poznańju (poštna številka: 60-693), Poljska
KRS (vpisana v državni sodni register podjetij) 0000934369 | VAT PL9721248769 | REGON številka 302694351
Dokumenti potrebni za ustanovitev podjetja se hranijo na občinskem sodišču Poznań - Nowe Miasto i Wilda u Poznanju, VIII. Oddelek za gospodarstvo – Državni sodni register
Kontaktiraj nas:
Lahko se obrneš tudi na našega predstavnika za varstvo podatkov:
Če želiš izvedeti več o tem, kako Gomez obdeluje tvoje osebne podatke, pojdi na Politika zasebnosti
Sporočila »piškotki« omogočajo enostavno premikanje po naši spletni strani. Piškotke je mogoče izklopiti ali omejiti v tvojem brskalniku, vendar če se odločiš za to, bo morda uporaba naše spletne strani otežena ali nemogoča.
Če želiš izvedeti več o tem, kako Gomez uporablja piškotke, pojdi na Politika piškotkov.
Informacije o obdelavi osebnih podatkov s strani Gomeza so na voljo v Politiki zasebnosti.
Izvedi več o tveganjih uporabe spletnih storitev. Skrbimo, da ta tveganja zmanjšamo na minimum.
Informacije o obdelavi osebnih podatkov s strani Gomeza so na voljo v Politiki zasebnosti.
Če želiš izbrisati svoj Uporabniški račun iz naše spletne trgovine, lahko uporabiš Vzorec obrazca za izbris Uporabniškega računa, vendar to ni obvezno.
Če želiš izbrisati Uporabniški račun, nas kontaktiraj po elektronski pošti ali pošti:
Gomez S.A
Služba za pomoč strankam
Diamentowa 9
62-002 Suchy Las, Poljska
[email protected]
Upoštevaj, da bo izbris Uporabniškega računa samodejno povzročil odstranitev iz Gomez Club Programa (kot tudi vseh drugih programov Gomez, za katere je po Splošnih pogojih in Pravilnikih potreben Uporabniški račun).
Obrazec za izbris Uporabniškega računa
Če želiš zvedeti več o izbrisu Uporabniškega računa, pojdi na Splošni pogoji & Pravilniki.
Informacije o obdelavi osebnih podatkov s strani Gomeza so na voljo v Politiki zasebnosti.
Če želiš izvedeti več o Gomez Club ekskluzivnem programu zvestobe in kako se pridružiti, si preberi Gomez Club
Gomez Club Program Splošni pogoji & Pravilniki
Informacije o obdelavi osebnih podatkov s strani Gomeza so na voljo v Politiki zasebnosti.
Če želiš zapustiti Gomez Club Program, lahko uporabiš ta Vzorec izstopa iz Gomez Club Programa, vendar to ni obvezno.
Če želiš zapustiti Gomez Club Program, nas kontaktiraj po elektronski pošti ali na naslov:
Gomez S.A
Gomez Club
Diamentowa9
62-002 Suchy Las, Poljska
[email protected]
Upoštevaj, da z izstopom iz Gomez Club Programa, izgubiš vse popuste, pridobljene v Gomez Club Programu, in vse podatke, povezane s popusti.
Vzorec izstopa iz Gomez Club Programa
Če želiš izvedeti več o izstopu iz Gomez Club Programa, pojdi na Splošni pogoji & Pravilniki.
Informacije o obdelavi osebnih podatkov s strani Gomeza so na voljo v Politiki zasebnosti.
Preberite pogoje uporabe naše mobilne aplikacije:
Pogoji uporabe mobilne aplikacije
Informacije o obdelavi osebnih podatkov s strani Gomeza so na voljo v Politiki zasebnosti.