Gomez je dolžan stranki, ki je potrošnik, izročiti brezhiben izdelek in zanj odgovarja v skladu z garancijo za stvarne in pravne napake, če jih ima prodani izdelek.
Če ima izdelek, ki ga je prejela stranka, napako, preden sta potekli dve leti od datuma izdaje, nas o napaki obvesti (obrazec za reklamacije lahko najdeš tukaj) in izdelek vrni na:
GOMEZ S.A.
Ul. Św. Mikołaja 1
62-080 Swadzim, Poljska
Pošiljanje je potrebno plačati. Pošiljka, poslana po povzetju, ne bo prevzeta, vračilo pa ne bo realizirano. Prosimo, da paketa ne dostavljate osebno - najboljše, da ga pošljete priporočeno, ki omogoča sledenje. Z navedena naslova bo paket dostavljen Gomez. V primeru nejasnosti, prosimo kontaktirajte Službo za pomoč strankam.
Prosimo, predloži kontaktne podatke, potrebne za stik s teboj med obdelavo reklamacije in priloži dokumente ali posreduj podatke, ki omogočajo identifikacijo sklenjene prodajne pogodbe (tj. potrdilo ali račun, številka naročila in drugo). Vključitev potrdila ali računa ni obvezna, vendar je zelo priporočljiva, saj običajno pospeši obravnavo reklamacije.
Reklamacija bo obravnavana v 8 dneh od datuma prejema obrazca. Stranka bo o načinu obravnave svoje reklamacije obveščena prek elektronske pošte, SMS sporočila ali v pisni obliki.
Podrobne informacije o reklamacijah najdeš v naših Splošnih pogojih & Pravilniku.
Gomez ne daje garancije na prodane izdelke.