Pridružite se GomezClubu in ob prvem nakupu pridobite 15% popust na nove artikle in -5% za znižane modele že pri prvem nakupu. Članstvo v elitnem nakupovalnem klubu Gomez Club ima tudi druge ugodnosti.
Modna hiša, ki jo je leta 1945 ustanovil Pierre Balmain, je že od samega začetka postala prepoznavna med pariško elito. Olivier Rousteing, ki je trenutno na čelu blagovne znamke, ji je zagotovil svetovno slavo. Balmainove moške kolekcije izžarevajo brezkompromisen, nonšalanten slog, ki ga navdihuje rock'n'roll estetika. Bogati okraski in natančni kroji so zaščitni znaki oblačil, futurističnih modelov obutve in dodatkov z logotipom Balmain pri Gomezu.
Zgodovina Burberryja je zgodba o inovativnosti, tradiciji in prilagajanju spreminjajočim se trendom: od plaščev iz gabardina za britanske vojake do ikoničnega trenčkota. Blagovna znamka združuje praktičnost s prefinjenim stilom – karo Burberry, enega najbolj prepoznavnih vzorcev v svetu luksuzne mode, najdemo na oblačilih za prosti čas, obutvi in moških dodatkih pri Gomez.
Italijanska modna hiša, ki razkošje interpretira s pridihom sredozemskega temperamenta, je sinonim za obrtništvo in strast. Drzne modele, ki jih je navdihnila italijanska kultura, je mogoče najti v spomladanski kolekciji znamke Dolce & Gabbana pri Gomez. Vpadljivi slogi moških superg, ekspresivni modeli sončnih očal in skrben izbor priložnostnih ponudb italijanske znamke bodo navdušili ljubitelje luksuzne mode.
Blagovno znamko sta leta 1995 ustanovila dvojčka Dean in Dan Caten, ki sta pred tem ustvarjala dizajne za ikonične znamke: Gianni Versace in Diesel. Spomladanska kolekcija Dsquared2 je alternativna različica luksuznih uličnih oblačil, ki se srečujejo z italijanskim krojenjem. Edinstvene kavbojke z ostrimi zaključki so eden od prepoznavnih znakov blagovne znamke. Ekskluzivna izbira pri Gomezu med drugim vključuje: puloverje z uličnim logotipom, majice, superge in moške dodatke.
Edinstvena fuzija uličnih oblačil in visoke mode, ki na novo definira sodobno moško garderobo. Blagovna znamka, ki jo je ustanovil Virgil Abloh, ustvarja kolekcije, ki jih zaznamujejo minimalistični kroji in edinstvena dizajnerska tipografija. Značilnosti, po katerih se Off-White razlikuje od drugih luksuznih blagovnih znamk, je mogoče videti tudi v kolekciji pomlad/poletje 2025 pri Gomezu: kontrastne, črno-bele superge, izbor uličnih oblačil za prosti čas in dodatki z logotipi so predlog za moške, ki cenijo stile, ki združujejo urbano lahkotnost z razkošnim zaključkom.
Kenzo je sinonim za drzen pristop k moški modi, ki združuje vplive vzhoda in zahoda. Dizajne blagovne znamke odlikujejo vznemirljive barve: od klasične črne do energične limete, rdeče in tople bež barve. Moška linija Kenzo pri Gomezu je kolekcija luksuznih oblačil, obutve in dodatkov z edinstvenim dizajnom: logomanija, potiski, cvetlični našitki in ikonični motiv tigra so postali prepoznavni simbol te luksuzne znamke.
Bistvo sloga znamke je sodoben glamur, ki sega do luksuza. Moške trenirke in puloverji z modnim logotipom, majice s predatorskim motivom Skull&Bones, ekskluzivne superge, okrašene z monogramom Gothic PP, kavbojke z odrgninami, vezeninami in kamenčki so vodilni elementi kolekcije Philipp Plein. Gomez ponuja tudi dinamično linijo Plein Sport, ki združuje luksuzni značaj znamke z ulično modo.