•   Plačilo po povzetju

  •   -15% pri prvem nakupu

  •   Brezplačna dostava

Od ustanovitve leta 1989 se filozofija G-Star vrti okoli slogana "Samo izdelki", saj je bil v središču pozornosti, ko je deloval kot merilo za nadaljnje delo pri novih zbirkah. Blagovna znamka je prva na ulice prinesla luksuzni, visokokakovostni jeans. To je storila s kombiniranjem visokokakovostne krojaške izdelave s surovimi, neobdelanimi materiali ter arhitekturnim in tridimenzionalnim razmišljanjem o oblikovanju oblačil iz jeansa. Ponudba podjetja Gomez vključuje modele, ki jih navdihujejo vojaški predmeti: zelena, rjava, črna in kaki barva, pa tudi vzor camo. Toda portfelj blagovne znamke je predvsem širok izbor oblačil in hlač iz jeansa – v različnih barvah in krojih. Kavbojke iz enotnega materiala, pa tudi z odrgninami, drgnjenji in številnimi drugimi, so predlogi za tekočo sezono.