-10% pri prvem nakupu

Pridruži se Gomez Clubu in dobi -10% na novo kolekcijo in -5% za znižane modele že pri prvem nakupu. Članstvo v elitnem nakupovalnem klubu Gomez Club ima tudi druge ugodnosti.

Brezplačna dostava

Nakupovanje v spletni trgovini Gomez je preprosto in varno. Naročila v vrednosti nad 69,99 EUR, pošljemo v roku 24 ur z zaupanja vrednim kurirskim podjetjem povsem BREZPLAČNO.

Plačilo po povzetju

Za naročilo, oddano v naši trgovini, lahko plačaš takrat, ko paket prevzameš pri kurirju: v primeru GLS z gotovino.

FAQ

FAQ

Po poslanem paketu boš po elektronski pošti prejel povezavo za sledenje. Stanje paketa lahko preveriš tudi na: GLS, ali po želji pokličeš na telefonsko številko: 46 814 82 20. Če želiš, da te kurir pred prevzemom pošiljke kontaktira, prosimo, da to zapišeš v opombe v naročilu, vendar kurirji temu niso zaobvezani. Najbolje, da na dan dostave kontaktiraš GLS.

Do 23:59 na dan, ko je Gomez paket odposlal, lahko stranka paket ponovno preusmeri s klikom na sledilno povezavo in izbiro storitve Flex-Delivery Service.

V idealnem primeru je paket poslan osebno tebi. Podpis na ročnem skenerju GLS kurirja velja kot potrditev dostave. V tvojem imenu lahko paket prevzame tudi drug družinski član ali član gospodinjstvo.

V primeru, da paketa ne moreš osebno prejeti, se lahko strinjaš, da ga GLS dostavi zaupnemu sosedu. Če niti ti ali sosed paketa ne moreta prevzeti (in nobena druga dodatna storitev, npr. možnost „prevzem ob dostavi“, ni bila kupljena), ga bo GLS pustil v najbližji ParcelShop točki in na prevzem počakal 9 dni. Informacije o najbližjem ParcelShop naslovu najdeš na obvestilu o dostavi.

Druga dostava se izvede, če paketa ni mogoče pustiti v soseščini ali če se ParcelShop točka ne nahaja bližnji okolici. Kurir bo sledil enakemu vzorcu kot pri prvem poskusu dostave. Če dostava še vedno ni mogoča, bo GLS paket dostavil nazaj v lokalni GLS oddelek. Po desetih delovnih dneh bo vrnjen pošiljatelju.


Vsak nakup je z naše strani potrjen z računom ali na zahtevo računom z DDV.


Čeprav se to zelo redko zgodi, vendar v primeru, da je bila pošiljka poškodovana, prosimo, da od kurirja takoj zahtevaš pisni protokol, da se ugotovi stanje pošiljke in okoliščine, v katerih je bila škoda storjena, ter nas o nastali situaciji takoj obvestiš.


Za ustvaritev računa se moraš registrirati. Potrebnih je nekaj ​​preprostih korakov in traja le trenutek. To lahko to storiš tukaj

Podrobne informacije o Uporabniškem računu in kako ga ustvariti v naši spletni trgovini, lahko najdeš v Splošni pogoji & Pravilnik.


Da, vse cene v spletni trgovini so enake kot v stacionarni trgovini.


Vsak izdelek, ki je na voljo pri Gomezu, je izmerjen. Tabele velikosti, vidne na strani izdelka, niso demonstrativne - veljajo za resnično velikost. Preprosto izmeri oblačila iz svoje garderobe in jih primerjaj s tistimi na naši spletni strani. Seveda, če se kaj ne prilega, lahko izdelek v 14 dneh po prejemu pošiljke vrneš, ne da bi navedel razlog. To možnost ti daje pravica do odstopa od pogodbe. Podrobne informacije o odstopu od pogodbe so navedene v Splošnih pogoji & Pravilnik.


Vsi, v našem sistem vidni modeli, so na voljo v našem skladišču. Ob delovnih dneh se dostava običajno realizira v 24 urah.


Če imaš kakršna koli vprašanja glede pošiljanja, časa in stroškov pošiljanja, časa dostave, osebnih podatkov, pojdi na zavihek Storitve za stranko. O trenutku pošiljanja pošiljke boš obveščen po elektronski pošti.

Če se tvoja vprašanja nanašajo na spremembo možnosti dostave/plačila, kako plačati s kreditno kartico, težave pri registraciji, plačila, drugi naslov za dostavo, preložitev pošiljanja, združitev ali preklic naročila itd. - se obrni na našo Službo za stranke.


OSTALA POGLAVJA STORITEV STRANKE: