-10% pri prvem nakupu

Pridruži se Gomez Clubu in dobi -10% na novo kolekcijo in -5% za znižane modele že pri prvem nakupu. Članstvo v elitnem nakupovalnem klubu Gomez Club ima tudi druge ugodnosti.

Brezplačna dostava

Nakupovanje v spletni trgovini Gomez je preprosto in varno. Naročila v vrednosti nad 69,99 EUR, pošljemo v roku 24 ur z zaupanja vrednim kurirskim podjetjem povsem BREZPLAČNO.

Plačilo po povzetju

Za naročilo, oddano v naši trgovini, lahko plačaš takrat, ko paket prevzameš pri kurirju: v primeru GLS z gotovino.

FAQ

FAQ

Vsak nakup je z naše strani potrjen z računom ali na zahtevo računom z DDV.


Čeprav se to zelo redko zgodi, vendar v primeru, da je bila pošiljka poškodovana, prosimo, da od kurirja takoj zahtevaš pisni protokol, da se ugotovi stanje pošiljke in okoliščine, v katerih je bila škoda storjena, ter nas o nastali situaciji takoj obvestiš.


Za ustvaritev računa se moraš registrirati. Potrebnih je nekaj ​​preprostih korakov in traja le trenutek. To lahko to storiš tukaj

Podrobne informacije o Uporabniškem računu in kako ga ustvariti v naši spletni trgovini, lahko najdeš v Splošni pogoji & Pravilnik.


Vsak izdelek, ki je na voljo pri Gomezu, je izmerjen. Tabele velikosti, vidne na strani izdelka, niso demonstrativne - veljajo za resnično velikost. Preprosto izmeri oblačila iz svoje garderobe in jih primerjaj s tistimi na naši spletni strani. Seveda, če se kaj ne prilega, lahko izdelek v 14 dneh po prejemu pošiljke vrneš, ne da bi navedel razlog. To možnost ti daje pravica do odstopa od pogodbe. Podrobne informacije o odstopu od pogodbe so navedene v Splošnih pogoji & Pravilnik.


Da, vse cene v spletni trgovini so enake kot v stacionarni trgovini.


Vsi, v našem sistem vidni modeli, so na voljo v našem skladišču. Ob delovnih dneh se dostava običajno realizira v 24 urah.


Če imaš kakršna koli vprašanja glede pošiljanja, časa in stroškov pošiljanja, časa dostave, osebnih podatkov, pojdi na zavihek Storitve za stranko. O trenutku pošiljanja pošiljke boš obveščen po elektronski pošti.

Če se tvoja vprašanja nanašajo na spremembo možnosti dostave/plačila, kako plačati s kreditno kartico, težave pri registraciji, plačila, drugi naslov za dostavo, preložitev pošiljanja, združitev ali preklic naročila itd. - se obrni na našo Službo za stranke.


OSTALA POGLAVJA STORITEV STRANKE: